REGION

Wydziały komunikacji przyjmują klientów, ale wcześniej trzeba się umówić. “Staramy się obsługiwać wszystkich na bieżąco”1 min na czytanie

REGION - Wydziały komunikacji przyjmują klientów, ale wcześniej trzeba się umówić. “Staramy się obsługiwać wszystkich na bieżąco” - myregion

Od dziś (11.05.) wydziały komunikacji w Wolsztynie i Grodzisku zmieniły zasady funkcjonowania. Jak informuje starosta powiatu wolsztyńskiego Jacek Skrobisz, powrót do możliwości kontaktu bezpośredniego to odpowiedź na postulaty mieszkańców. Warunkiem jest jednak to, aby wcześniej uzgodnić wizytę telefonicznie bądź mailowo z kierownikiem wydziału. Ten wyznacza konkretny dzień i godzinę wizyty. – Wejście w celu załatwienia sprawy jest możliwe tylko pojedynczo i odbywa się wyłącznie drzwiami bocznymi od strony parkingu – wyjaśnia Jacek Skrobisz. 

W Grodzisku załatwianie spraw wygląda podobnie. Urząd informuje, że obsługa klienta odbywa się w poniedziałki i wtorki w godz. 6 – 18, a w środy, czwartki i piątki w godz. 7.30 – 15.30. – Bezpośrednią obsługę dopuszcza się wyłącznie po telefonicznym umówieniu wizyty na dany dzień i godzinę – tłumaczy starosta Mariusz Zgaiński. Również w Nowym Tomyślu, jak informuje kierownik wydziału komunikacji Janusz Pustelnik, urzędnicy starają się obsługiwać klientów na bieżąco. – Aby przyjść, trzeba wcześniej umówić się telefonicznie. Chyba, że chcemy wymienić np. dowód rejestracyjny, to wówczas wystarczy podejść i zadzwonić domofonem – tłumaczy Janusz Pustelnik. 

Wydziały informują ponadto, że klienci w trakcie oczekiwania są zobowiązani do zachowania pomiędzy sobą bezpiecznej odległości wynoszącej co najmniej 1,5 m. Należy również pamiętać o zakrywaniu ust i nosa i dezynfekowaniu rąk. W przypadkach, w których jest to możliwe, zalecane jest załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także za pośrednictwem platformy e-PUAP.

RED

Podziel się informacją ...
  • 8
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    8
    Udostępnienia

Zobacz inne

Więcej w REGION