NewsWOLSZTYN

Na wniosek klienta Inea będzie zwracać pieniądze, a pan Przemek pomoże wypełnić wnioski2 min na czytanie

News - Na wniosek klienta Inea będzie zwracać pieniądze, a pan Przemek pomoże wypełnić wnioski - myregion

Jak poinformowała Zuzanna Skrzypek, specjalistka ds. komunikacji w Inea Sp. z o.o., awaria wskutek której mieszkańcy ul. Żeromskiego pozbawieni byli możliwości korzystania z usług spółki, spowodowana była przerwaniem koncentrycznego kabla zasilającego. Kabel mieli uszkodzić pracownicy firmy prowadzącej tam prace drogowe. O niedostępności usług na dwóch innych ulicach, o których informował wczoraj (14,.09.) Czytelnik, pracownica Inei nic nie wie.

– Informujemy, że obecnie usterka została naprawiona i wszystkie usługi działają poprawnie. Nie posiadamy informacji na temat awarii w obrębie innych ulic – mówi. – Awaria odnotowana w lipcu również spowodowana była uszkodzeniem infrastruktury na skutek przeprowadzanej modernizacji drogi. W momencie zgłoszenia usterki podjęliśmy kroki, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie usług. Niestety, podczas wykonywania prac drogowych infrastruktura narażona jest na uszkodzenia, co bezpośrednio wpływa na częstotliwość awarii – podkreśla Zuzanna Skrzypek.

Dlaczego usuwanie awarii trwa tak długo? Skrzypek zapewnia, że każe zgłoszenie traktowane jest priorytetowo, ale zdarzają się sytuacje, w których dochodzi do złożonego uszkodzenia sieci lub serwisant ma ograniczony dostęp do terenu awarii. – Oczywiście, każdemu klientowi przysługuje prawo do zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za każdy dzień trwania awarii. Obniżenie opłaty następuje na wniosek klienta, który może złożyć go poprzez formularz kontaktowy w aplikacji INEA bądź w serwisie Moja INEA, listownie na adres korespondencyjny lub telefonicznie – wyjaśnia.

– Pieniądze to chyba najlepsza motywacja dla spółki, dlatego każdy, kto przez sześć dni pozbawiony był dostępu do usług, za które płaci, złożył taki wniosek. Może nie wpłynie to na częstotliwość usterek, ale być może skróci w przyszłości czas ich usuwania. Dlatego powinniśmy się zmobilizować i złożyć wnioski, o odliczenie tego okresu od rachunku. Jeśli któryś z sąsiadów jest mniej biegły w poruszaniu się po internecie i będzie miał kłopot ze znalezieniem wspomnianego przez panią Zuzannę formularza i adresu do wysyłki, chętnie pomogę – mówi pan Przemysław z ul. Żeromskiego podkreślając, że sąsiedzi dobrze go znają.

EI

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w News