NewsWOLSZTYN

Kolejni klienci operatora oburzeni: Takie podejście to poniewieranie starszymi ludźmi!1 min na czytanie

News - Kolejni klienci operatora oburzeni: Takie podejście to poniewieranie starszymi ludźmi! - myregion

Część mieszkańców jednego z osiedli w Wolsztynie nadal czeka na nowe numery kont, które miała przysłać im Inea. Kilka tygodni wcześniej operator poinformował, że rachunki się zmieniły, ale papierowe listy do klientów nie dotarły.

– Przez kilka dni dzwoniłam tam codziennie i przez kilka godzin wisiałam na telefonie. Automatyczna sekretarka mówiła, że połączą mnie za 40 minut, a mijało o wiele więcej. Telefon aż był gorący! W końcu po drugiej stronie odezwał się głos żywego człowieka – opowiada pani Ania (78 l.). Wyjaśnia, że zapytała dlaczego nie zależy im na stałych klientach. – Korzystam z tej kablówki od lat, a oni tak mnie traktują. W końcu mężczyzna obiecał, że przyśle papierowy rachunek – tłumaczy kobieta. Po kilku dniach dostała esemesa z numerem konta, ale żaden list nie dotarł. – Dobrze, że zachowałam gdzieś stary rachunek, bo nie miałabym teraz nawet adresu firmy, żeby podać przy przelewie – opowiada pani Ania. 

Przedstawicielkę firmy zapytaliśmy, czy jest szansa, że mieszkanka Wolsztyna dostanie papierowy rachunek. Odpowiedzi jeszcze nie otrzymaliśmy, ale poprzednim razem operator prosił, by klienci kontaktowali się przez aplikacje mobilne. – Działają one całą dobę – mówiła nam wówczas Karolina Pawlik z Inei. Jak widać, wiele osób oczekuje rachunków, ale firma nie potrafi sprostać temu, aby je dostarczyć. A na dodatek zamknęła jedyne biuro w Wolsztynie tłumacząc decyzję względami ekonomicznymi. 

JP

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w News