WOLSZTYN

Kazali mu płacić, ale nie podali numeru konta. „Moi sąsiedzi też nie dostali żadnych listów a jedynie esemesy”2 min na czytanie

WOLSZTYN - Kazali mu płacić, ale nie podali numeru konta. „Moi sąsiedzi też nie dostali żadnych listów a jedynie esemesy” - myregion

Pan Marek mieszka w jednym z bloków na wolsztyńskim osiedlu. – Korzystam z internetu i telewizji. Mam pakiet, za który miesięcznie płacę około 120 zł – mówi i wyjaśnia, że dostał wiadomość sms z informacją, że od najbliższego miesiąca rachunki ma płacić na nowe konto. – Nie podano jednak numeru, a żadnego pisma w tej sprawie pocztą też nie dostałem. Wielu sąsiadów korzysta z usług tej firmy, ale nie możemy poprosić ich o przekazanie numeru rachunku, bo zgodnie z informacją, teraz każdy klient ma mieć indywidualne konto – tłumaczy pan Marek. Ma problem, bo biuro w Wolsztynie jest zamknięte, a na infolinię nie sposób się dodzwonić. 

O sprawę zapytaliśmy operatora. – Sprawdziliśmy opisaną sytuację i potwierdzam, że na początku tego roku dokonywaliśmy migracji rachunków bankowych, na które część naszych klientów uiszcza opłaty. Do kilku tysięcy naszych klientów trafiła wówczas listownie informacja o nowym numerze konta bankowego. Do części klientów taka informacja trafiła także w czerwcu. Wysyłkę tych informacji zleciliśmy firmie zewnętrznej i z danych, jakie posiadamy wynika, że każdy klient otrzymał szczegółowe informacje o nowym numerze konta, na który należy dokonywać wpłaty – tłumaczy Karolina Pawlik z firmy INEA. Zaznacza, że informacje na temat numeru konta bankowego odnaleźć można w aplikacji mobilnej oraz serwisie dla klientów Moja INEA. – Są one również dostępne na każdym rachunku, który wystawiamy jest na zakończenie każdego okresu rozliczeniowego – podkreśla przedstawicielka firmy. 

Informację przekazaliśmy Czytelnikowi, który owszem korzysta z internetu, ale nie jest ze względu na wiek w tym tak sprawny, żeby odnaleźć się w przywołanych aplikacjach i serwisach. Zgodnie z informacją od przedstawicielki firmy, podaliśmy na prośbę pana Marka jego dane, żeby można było ustalić nadany mu indywidualny numer konta. I trwa jego ustalanie. Jak to nastąpi, mieszkaniec Wolsztyna będzie mógł w końcu uczciwie zapłacić za usługi, z których korzysta. 

JP

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w WOLSZTYN