NewsWOLSZTYN

Enea odpowiada na wątpliwości pani Marii. Szczegółów nie podają przez RODO1 min na czytanie

News - Enea odpowiada na wątpliwości pani Marii. Szczegółów nie podają przez RODO - myregion

Przedstawiciele firmy Enea poinformowali, że nasze pytania potraktowali jak reklamację i w kwestii wyjaśnienia sprawy skontaktują się z klientką. Chodzi o panią Marię (63 l.) z Wolsztyna, której rachunki za prąd w ostatnich miesiącach rosną, choć rzadko przebywa w domu.

O sprawie pisaliśmy TUTAJ. Kobieta mieszka w jednej z kamienic w centrum miasta. Mieszkanie jest małe, ma zaledwie 40 metrów. Ogrzewane jest piecem kaflowym. Obecnie na prąd jest głównie czajnik i światło. Pani Maria rzadko bywa w domu, bo opiekuję się matką, która mieszka 160 kilometrów od Wolsztyna. W domu jest głównie syn, który cały dzień jest w pracy.

W 2019 pani Maria płaciła ok. 70 zł miesięcznie, a według najnowszej prognozy w kolejnych miesiącach ma płacić ok. 170 zł. Kobieta wspomina, że że kilka lat temu jej licznik uległ awarii i został wymieniony. Zastanawia się czy tym razem wszystko działa prawidłowo.

– Nadesłanego maila przyjmujemy jako reklamację klientki i na zadane pytania udzielimy pani Marii pisemnej odpowiedzi. Dodatkowo skontaktujemy się z klientką telefonicznie z wyjaśnieniem sprawy. Nie możemy jednak, ze względu na RODO, udzielać mediom szczegółowych informacji o klientach bez ich pisemnej zgody – mówi Berenika Ratajczak, starszy specjalista ds. PR firmy Enea.

Dzień po otrzymaniu wiadomości zadzwoniliśmy do pani Marii z pytaniem czy przedstawiciele Enea już się kontaktowali. – Na razie nic nie wiem. Chciałabym to wyjaśnić jak najszybciej, bo później muszę wracać do mamy – mówi pani Maria i dalej czeka.

JP

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w News