NewsNOWY TOMYŚL

Dyrektor: Nie było awarii biletomatu. Synchronizowaliśmy go z bramką wejściową1 min na czytanie

News - Dyrektor: Nie było awarii biletomatu. Synchronizowaliśmy go z bramką wejściową - myregion

Przed tygodniem nie było możliwości kupienia biletów do zoo przy pomocy biletomatu, który niedawno ustawiono. Urządzenie ponownie odmówiło posłuszeństwa. Dziś do sprawy odnosi się Ilona Jakubowska, szefowa Parku Miejskiego w Nowym Tomyślu. Jak wyjaśnia, biletomat był chwilowo nieczynny z powodu konieczności wymiany materiałów eksploatacyjnych. – Koniecznych do prawidłowego działania urządzenia – podkreśla Ilona Jakubowska. 

Szefowa parku zaznacza, że do żadnych awarii biletomatu nie doszło, a występowały krótkie przestoje związane m.in. z tym, że urządzenie trzeba było synchronizować z bramką wejściową. Ilona Jakubowska wyjaśnia również, że kiedy urządzenie nie działa, to „osoba odpowiedzialna za nadzór nad wejściami do ogrodu informuje o możliwości zapłaty poprzez wrzucanie gotówki do skarbonki”. Dodaje, że kupiony biletomat kosztował ponad 110 tys. zł. 

ŁR

Podziel się informacją ...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zobacz inne

Więcej w News